Skolstart med ny väska och nya skor. Väska...

img_3718 (MMS)

Skolstart med ny väska och nya skor. Väskan är köpt i Ungern och är äkta skinn både på utsidan och insidan. Priset låg på 500 lappen och den är tidlös, stilig och jäkligt snygg med mina nya boots love!!..  I dag startade min första dag på handels. Mycket trevligt måste jag säga. Det bästa med allt var att träffa alla min fina bästa i klassen. Är lite deppig för jag är sjukt upptagen nu igen framöver och varje helg är uppbokad till oktober. Till och med när syster fyller år. Ska se om hur jag ska göra med min egen tid framöver. På lördag är det i allafall kräftfest med alla goa vi ska ha värdens fest.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!