Jag lever i alla fall. Här är planritninge...

img_9637 (MMS)

Jag lever i alla fall. Här är planritningen på lägenheten. Tapeter är köpta, saker är packade och jag är stressad och orolig för allt. Kristian tar det lugnt och gör inte mer än vad som behövs. Ja då vet man att allt är som vanligt eller?  Jag tänker på allt och så har jag en jätte svår tenta på gång om en vecka i externredovisning :) plus att man ska jobba ihop en inkomst på det. Inget liv betyder det. Lever i en flyttkartong och vill bara ha mitt jullov NU! Usch denna period i skolan har verkligen varit psykiskt påfrestande men jag är glad för det har gått hur bra som helst. Tur är det för jag lägger verkligen ner mycket tid på att plugga. Men har inte träffat mina vänner eller min familj under hela denna period och det är väldigt jobbigt:) mina vänner förlåt men ni finns i mina tankar och snart kommer jag:) usch vilket himla deppigt meddelade Sov gott!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!