födelsedagshelg

I torsdags kom Julia från lund. Vi beställde Thaimat och drack rödvin med sigge och becca.
La oss ganska tidigt. På fredagen var det min födelsedag och fick fukost på sängen av dem bästa. Sedan var jag i skolan och dem sjöng för mig samtidigt som jag flög av stolen och alla fick sig ett gott skratt.
På eftermiddagen kom även min bäåsta Aida och vi köte vin och åkte hem.
Sen gjorde vi oss fina och stack till sigge för att dricka "lite" vin som blev en hel del mer för mig.
Sen gick vi ut och dansade hela kvällen  och det var hur roligt som helst:)

Llördagen vaknade vi tidigt och mådde sisådär med det gjorede inget för fredagen var så värt det.
Jag fixade hela dagen. Sen kom syrran och malin med respektive och hjälpte till med allt här hemma.
Kl 19 började folket att rulla in och det blev mycket folk, men otroligt lyckat. Pasta sallad med vitlöksbröd blev det till  mat och massa muffins, cheescake och det jätte fina tårtan som Andera gjort till mig.
Festade och hade det verkligen skit skoj hela ´kvällen och alla andra verkade ha det super roligt också.

Söndags var det brunch och middags hos kristians pappa. kom i säng jätte sent.



mina finaste vänner love ya


Jag på min födelsedag innan skolan


jag ärn 25 jippie¨


Jisses vad snygga vi är

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!