Besviken

Måste ni vara på mig:( Förlåt för att jag inte har skrivit något, men ska försöka bättra mig för 2010.
Julhelgen kunde inte bli mer undebar än vad den blev. Massa kärlek med familj och några fina paket från min Kristian.  Nyår firade vi med mamma och hennes sambo. Sen kom Kristian familj och ringade in det nya året.

För tillfället sitter jag och har pluggat i 6 h och är helt körd. Biokemi som är som det låter svårt och krånligt med mycket nytt att ta in. Kristian är på jobbet och kommer hem om 15 min. Tiden har gått jätte fort sen han åkte men det har varit jätte tråkigt utan honom. Om 3 månader har vi varit tillsammans i 5 år och bott i hop i 4 år. Asså vart har tiden tagot vägen. Känns som att det vi har finns kvar där och det är väl fint att man känner så fortfarande för varandra. Vi försöker planera in en resa i sommar för den som vi gjorde till Grekland förra året var en av det bästa upplevelse jag gjort med honom så vi ska försöka spara lite nu när ekonomin kommer tillbaka i Jan och behöver inte vara världens fattigaste i 2 månader.

Nyårslöften som jag hoppas kommer slå in.

Träffa mina vänner mer i Jkpg/ Och att Dem kommer till MIG!

En resa med Krille i sommar. Vill till USA, men men får se ekonomin.

Hmm träningen får köra igång.

Ge järnet i skolan och klara hela terminen.

Vara lika glad och posetiv till livet  och känna att jag lever mitt liv.

VILL FÖRLOVA MIG, (läs detta krille) och bli friad på det bästa sättet (helt oanad när det sker), behöver inte gifta oss på en gång. Se syrran!









Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina-La Funkis Villa

Ja, se på oss! 9 år har fått sen vi förlovade oss men 2011 är vårta år så det året får ni inte gifta er om ni inte vill ha dubbelbröllop:)



Puss

2010-01-03 | 08:50:23
http://linalillalina.blogg.se/
Maria

Kristian ser lite skeptisk ut till min mat...men han verkade tycka det var gott i allafall! :)



/Maria





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!