Hemma i jkpg

I Tordags åkte jag till min syster och skulle överraska min mamma.
Resa var gratis som tur var annars kunde jag nog inte åkt.
När jag kom hem umgick jag med syster och åt sushi och sen satt vi och pratade och lekte med LEJA.
fredag var vi i stan och handlade och gjorde semlor till byggkillarna i huset. Dem blev jätte glada.
mamma kom till Lina i fredags och jag hoppade ut från garderoben och hon blev så glad att hon grät.
Sen åt vi pizza och hade mys framför tv. Vi fick vara barnvakt.
i ördag stack vi till A6 och kollade på kläder men jag hittade inget. Åkte och hälsade på mormor som har flyttat in till stan i en mysig lägenhet. sen åkte vi hem och lagade en så otroligt god mat. Kycklingfille med pesto och klyftpotatis. Emil och familj kom och hälsa på.
söndags åkte jag med bror till aneby och umgicks med Julia och mtilda det var väldigt trevlig, sen åkte jag hem och var med familjen och sedan hem till syrran som jag sitter hos nu och väntar på att få lägga oss.
I morgon åker jag tillbaka till gbg.
ha det så bra
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!