Tisdag,Onsdag och idag

Tisdagen rann på snabbt och jag var helt slut när jag kom hem. Krille stack i väg på innebandy och jag låg i sängen hela kvällen och kollade webb tv. Onsdag hade vi gruppträff och ska göra en rapport ihop. Himla trevlig grupp måste jag säga:)

Kvällen skulle bestå av ett glatt tjej gäng som skulle på en visning av Mouli klädersmärke på Red Devel ( HUr stavas det) vi var hemma hos mig först och hade lite plockis mat. Det var sjukt trevligt. Gick vidare till affären och drack lite vin och öl, minglade runt lite. Sen gick vi till Orgia det var sjukt litet ställe så därifrån gick vi ganska snabbt till DEEP. Sjukt roligt hade vi allså.. tack tjejer för en lyckad kväll.
I dag gick jag upp lagom pigg. Stack till handels och pluggade med Krille. Han har en tenta på lördag så jag ser inte honom nu. Sen kom Matilda och läste lite med mig. Vi gick och käkade med några killar i från klassen. Det var också jätte trevligt, men jag var ganska seg så hemgång tidigt.
I morgon ska jag åka till jkpg kul att träfffa vännerna trodde jag men alla jobbar:( så jag får umgås med syster och mamma och pappa...



 
Lite plockmat

Red Deval



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!