JAAAA fick på mig mina 3,5 år gamla jeans!

Jag har precis lagat mina gamla byxor! dem satt perfekt! Härligt...
Jag har inte gjort så jätte mycket i veckan. Tränat nästa varej dag. Men det har jag behövd med tanke på vad jag har ätit skräp mat. Kladdkaka och godis har fått åka ner. AJABAJA!!
Men i helgen ska jag till mamma. Jag ringer henne minst 3ggr om dagen. Men det är för jag saknar henne. Vi tjejer pratat mycket.. Saknar Pappa med. JAG SAKNAR LEJA och hela den familjen:( Jag bor ju långt bort och det känns i bland.

Nu ska jag ner till stan och shoppa med en tjej kompis ska bli jätte roligt. Ska köpa lite presenter till alla.
 som fyllt år och som ska fylla och dop present.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!