Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Hej alla!

Förlåt att jag inte har skrivit på jätte länge men jag har haft massa och göra sen har jag inte prioriterat detta.
Vi åkte till Jkpg i Torsdag och träffade alla mina vänner. Krille partade på men jag höll mig nykter. Det var jätte trevligt.
Fredag så var jag med syrran och Leja hela dagen och vi gick ut och gick och hade det jätte mysigt. Lördag så var det loppis och vi sålde alla våra skit saker. Sen åkte vi till Pappa och åt lite mat. Sen hem till gbg.

Förra vecka kom min undebara Julia på besök var jätte mysigt. Vi grillade och hade det jätte mysigt bjöd hem vänner på grillfest.  sen jobbade jag hela helgen.
 



Jag och krille hade romatisk fredag med räkmackor och jordgubbar.


Köpt ett litet bord till balkongen! MYSIGT!




LÅngbord Grillfest


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia

Du är förlåten=)

2009-05-21 | 15:20:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!