Söndag = Ledig

I dag fick jag ställa klockan på 9 för att gå upp att äta frukost. skulle ju träna vid 12.
La mig sedan efter den musiga frullen. Gick upp vid 11 och jag och Kristian laddade för träning. Gick till träningen och sen körde vi på. I dag var det nya steg. Detta pass är likadant i hela världen på alla sportlife anläggningar. Kommer vara detta pass nu i 3 månader tror jag. Efter träningen så blev det solning:) sen fick mina spagetti ben gå hela vägen hem.
Väl hemma så duschade vi och sen blev jag så trött att jag la mig i sängen och sov en stund. Efter sovning så lagade Kristian mat och jag fick städa. Nu sitter vi i soffan och är gottesugna..få se om det blir affären med lite godis och chips till kvällens fest.
Pappa har köpt världens bästa mascara till mig på taxfree plus favvo parfym.
                                 

Tack pappa!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!