sol och nytt mobilköp

I dag gick vi upp vid 10 tiden. Jag gav Kristian frukost på sängen med översaltad äggröra:)
Gick upp och stack i väg till elgiganten och köpte mig en ny mobil. Jag vill inte skaffa något nytt abonnomang  för det är alltid massa skit. Dem försökte vill jag lova på media market:)  Handlade sedan på coop och åkte hem.
Väl hemma la vi oss i sängen och sov liten eftermiddags lur. Det var så skönt. Ska faktiskt i väg och jobba 4,5 h i kväll. Ska gå brevid stängning. Sedan hem och i morgon så ska jag träna och sola:) Puss på er.


randig tröja Gina 199. Halsduk ZARA 199, jacka Barcelona, Byxor Gina 399kr,

Min nya mobil 1090 kr på Elgiganten

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!