Måndag vaknade jag rätt!

I dag vaknade jag upp helt nöjd med sömn och såg ut genom fönstret. JAAAAA solen lyser. Helt underbart!
Jag är så glad i dag. Träning i kväll. jag är sjukt laddad.
Ha en underbar dag Puss

Tröja Adidas kköpt i Ungern, Linne levis, Byxa Gina och skor Coop
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise

Fan va snygg du e hjärtat=) Hoppas allt e bra me dej.. imon far jag till Norr! Vi höres... pusss

2009-03-24 | 23:41:06
Maria

Hej Jessica!

Tänkte egentligen kommentera ditt senaste inlägg men det funkade inte så jag skriver väl här.

Det var bara det att Therese är Svantes fru och inte hans tjej...men hon är väl iof hans tjej även att hon är hans fru. :)

Ha det bra

Kram

Maria

Ps. Och du är även välkommen hem till mig din pappas fru! ;)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!