Jobba jobba jobba

Om ni inte visste det så är jag jobb galen. Just denna veckan började jag jobba i Torsdag kl 17 och slutar söndag 9.30 och då har jag inte varit hemma utan jobbat konstant. Saknar min kristian så mycket. Jag har verkligen inte träffat han sen i söndags. Sen så har vi max fått 1 timme nån morgon och nån kväll tillsammans. Han har tenta period nu så han är borta hela tiden. på onsdag får jag äntligen han tilbaka. Han fyller år då:) trallalla. I dag var jag och A och köpte födelsedagspresenter till honom, Tyvärr kan jag ju inte säga eller visa , han är nog den svåraste person att köpa till för han vill verkligen inte ha något, men behöver kläder. MEn när jag köper så tycker han inte alls dem är fina utan lämnar alltid tillbaka, snacka om otacksam:) ..
I morgn så är det 4 år sen jag och Kristian blev tillsammans. Alla har vi våra svacker, men jag är så lycklig. I bland klagar vi allt för mycket på så onödiga saker.
Tror nog att jag få skärpa mig mest på den fronten. Jag känner att man måste ställa upp på varandra och visa kärlek på att ge och få så klart. Jag är absolute en männsika som älskar att ge och göra andra glada för det gör mig glad. Kristian är en människa som gör saker lite i smyg och nämner inte när han gör nåt, jag känner att det är viktigt att berömma honom när han gjort fint fast "jag hade gjort det bättre". Människor försöker hitta saker att klaga på i bland tror jag, men alla gör ju inte likadant och alla vill inte ha det som man själv vill. Du  tycker det är okej med att dammsuga 1 gång i veckan  men din sambo tycker 3ggr i veckan. Det är nog viktigt att inte bara säga att nu ska vi dammsuga 3 ggr för det har jag bestämt för jag tycker det. Då kan man ju faktiskt köra mittimellan varianten 2 ggr:) vara överens om saker är nog bra att kunna vara om man ska bo i hop. Inte allid nån som betämmer utan båda:) Jag försöker verligen ta till mig  vad kristian tycker. Vi byter t.ex bara lakan varannan vecka som jag tycker man ska göra varje vecka. Vi städar när vi kan och hinner. I bland aldrig, men vi tycker om att hålla det något rent och fräscht men lite damm har adrig skadat. det funkar bra helt enkelt. NeJ nu ska jag sluta tjöta bla bla bla bla
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!