Helg!

I fredag så tränade jag BP och solade.
Hur gott som helst. Sen efter det åkte jag och Kristian till JKpg. det var jätte mysigt.
Tyvärr går tiden för fort och man hinner inte vara med alla:( saknar mamma massa, fick knappt nån tid med henne alls.
Men hon ska komma till mig och då kan vi vara hela helgen. Vet bara inte när.
Sen så i Lördags så var vi på kalas hos Therese. Hon fyller ju 30 i dagarna. Hon fick pengar av oss. Hoppas dem gör något roligt för dem. Sen gick vi på hockey matchen. Shit vad skoj det var. Kristian var så där glad när Frölunda förlorade:)
Sen hem till Götet. Pizza på kvällen och myspys. La oss efter fotbollen.
I dag så gick vi upp gick och tränade Bodystep. Kristian följde med och det var så roligt att titta på honom när han försökte att steppa:) Men vad stolt jag var efteråt. Han var duktig.
Hem och lagade mat och sen la vi oss en timme. Gick på en promenad i solen och köpte oss en glass. Mumma!
Städade mitt kylskåp och skafferi. Usch vad snuskigt det är i bland sånt där.
Sen hem och pratade lite med Kristians pappa. Nu sitter vi och kollar Bond film.
Upp tidigt i morgon och jobba.
Puss

min brorson


Min systerdotter

Mitt rena kylskåp:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!