Födelsedagsfest:)

I går var det en underbar dag. Jag och Kristian åkte ner till stan och han köpte ett par skor jätte fina.
Jag köpte ingenting allså. Det är väldigt sällan det blir så:)
I stan träffade vi Kristians mostrar helt oväntat men vi gick och lunchade med dem. Det var jätte mysigt. Kristian fick massa fina paket:) Sen åkte vi och handlade inför födelsedagsfesten.
Meningen var att det skulle bli en överraskning till Kristian men han kom på mig:(..
Men jag lagade all mat. fläskytterfile men klyftpotatis och svampsås. Det var jätte jätte gott:)
Efterrätt så klart cheescake...Så lyckat var det. Kristian fick lite presenter och jag med.
Vi hade köpt lite vin 2 flaskor men det var ingen som drack förutom jag och jag drack nästan upp båda utan att tänka mig för, min mun gick i ett och dem fick säga till mig. Men i dag mår jag jätte bra ändå.
Jag ska vara lite busig i dag och strunta i matten. Det hon ska gå igenom är provet och ekvationer men det var inte sså svårt. Det löser jag själv.

Ha en underbar dag puss


Min nya t-shirt från hm 199:-. Öronhängena fick jag i present..I LIKE


Födelsedagsbarnet:)

Vår jackan på.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!