Ensam:(

hela denna dagen har varit en stor energi drift. 3 jobb på en dag:)
Jag hann hem en sväng innan andra jobbet och det trodde inte Kristian. HERREGUD när jag kom innanför dörren. Killen hade så jäkla sunkigt...disk överallt och nej fy. Hur lyckas man efter 24 timmar. Han undrade vad jag gjorde hemma och att så kommer det inte se ut nästa gång jag kommer. Och det gjorde det inte:) Nu sitter jag här hemma helt ensam. Man ska tydligen njuta av det men jag tycker det är ganska tråkigt. Fast lite skönt är det nog allt. Jag är nog tröttare än vad jag vill inse.
Ska solen lysa i morgon? Då ska jag gå på morgonpromenad och tvinga upp Krille med att följa med mig. Sen ska vi till gymmet.Det har han lovat. Fresten glömde säga det att Krille är ute och festa med sina kompisar han fyllde ju trots allt 25 i veckan, men jag saknar han lite:( Men men nu ska jag sova själv i min stora säng...Puss puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!