Denna veckan är det knökat

I dag jobbar jag först hos A sen så ska jag vidare till macken och jobba till i natt.
Tisdag: tänkte jag träna på gymmet innan jag ska jobba.
Onsdag : LEDIG ska jag gratta min bästa bästa Kristian:) Träna Bodypump på kvällen.
Torsdag: jobba 5.20 till 10.50 sen matte lektion 13-15 sen jobbet 17 till fredag morgon hos A
Fredag: ska jag jobba hela fredag hos T.
Fredag kväll ska jag jobba på macken mitt första pass själv. Sen träna Lördag och jobba 20-24 (brevid stängning) Sen LEDIG söndag och då ska jag träna mitt efterlängtade Bodystep och säkert köra en solning:) Gott!

Om nån vill byta vecka så gärna för mig:)

Jag har mycket energi:) Härligt att leva!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!