Dålig karaktär! yes I know...

Usch råkade springa in på Gina Tricot i dag innan frissan:( Köpte en väst  utan att ens testa den, hann inte för jag skulle precis i det ögonblicket vara hos frissan på andra sidan vägen:) men jag hann! Testade den men usch jag såg så ful ut i den:( Men de var bra för då lämnar jag tillbaka den i morgon..Jag har så dålig karaktär. Måste verkligen spara pengar i stället, men det är ju så kul med shopping. Ja som jag skrev så stack jag till frissan precis efter jobbet och färgade och klippte mig. Min frisör hon är mitt allt...Shit vad man snackar shit med någon man inte ens känner, men det är skoj:) Sen stack jag och lunchade med mis pis (MIA). Hon åker till Thailand snart (avis YES)...Sen matte whooo vad roligt när jag insåg hur grymt mycket jag måste plugga på en vecka nu!!..Sen åkte jag tillbax till jobbet. Ska plugga matte sen när A lagt sig. Känner att alla timmar nu är dyrbara...

Men nu ska jag läsa alla era bloggar puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!