Så skön helg

Helgen är så snabba på att ta slut.
Jag har faktiskt inte gjort så jätte mycket.
I lördags var jag och Aloma ute och gick en lång promenad vid henne. De var jätte trevligt och mysigt. Hon och hennes tjejsambo skulle gå ut och ta en drink, men jag ansåg att de var inte så mycket i plånboken.
Åkte och storhandlade för mina sista slantar. Sen gjorde jag och Krille jätte god mat.
Kollade på en sånt töntig film. En paradi på en film som heter 300. Jag har aldrig sett den 300 men nja inte imin smak. Fastnade sedan för en film till som också var dålig, men vi glodde klart.
Somnade sent 01.30.
Sov till 12 dagen efter. JAG ÄLSKAR ATT SOVA NÄR JAG FÅR!
Gick upp och gick en promenad med krille i de blåsiga vädret.
KOm hem och lagade krilles favvo rätt. Sen herregud fick jag ett städ ryck och storstädade överallt. Alla lådor och sånt där ni vet som man bara slänger ner grejerna. De är så rent nu.
I morgon ska jag köpa nytt månads kort på Sportlife. Jag längtar!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!