Power yoga

I går  testade jag Yoga. De var en upplevelse i sig. Mycket statiska rörelser. De var andning och töjning. Man måste ge det ett par gånger innan man bestämmer sig för att fortsätta eller för att sluta. Jag gillade de. Tiden gick fort.
I dag tänkte jag ha vilo dag. Men gå en liten promenad tänker jag göra.

Mycket jobb denna veckan. Längtar till helgen. Ska först på en 25 års fest men jag ska inte dricka. Sen i helgen ska jag bara ta de lugnt och skönt.  Kristian kan äntligen ägna tid åt mig. Han tyckte tentorna gick bra och han fick en 4 på den innan jul. Jag är så glad för han skull. Han är mycket duktig. Hoppas han får nåt jobb som han kommer trivas med.

Nu ska jag strax sluta på jobbet.
Haft en bra dag!
JAg är så lycklig inombords. De ska man nog vara tacksam för. Livet är underbart..
PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!