Nervös känsla..

I kväll flög de en slags nervös känsla över mig. Jag får denna känsla rätt så ofta när jag inte vet vad som händer eller om jag är osäker. Min framtid är oviss och jag är sjukt nervös inför mina framtida val. Jag ska söka till  en skola, men jag vill veta NU om jag kommer in. Jag måste ha lång tid att planera. Men som sagt nu har jag nästan läst klart allt jag behöver plus mer..
Jag ska söka en KY utbildning till hösten. Men man ställer sig frågan. Vad kan man bli? Är de nåt för mig? Kanske ska satsa på nåt annat? Men herregud Jessica...Nu ska jag sluta med alla frågor till mig själv. De är 200 sökande till de jag vill läsa och ca 25 som kommer in, men de blir en utmaning. Fatta vad cool om just jag kommer in? Inget är omöjligt. Jag vill jobba med människor i allafall.
Träffade en trevlig tjej på min matte. Kanske en pluggvän ...hon var mycket trevlig
Puss på er igen!
I morgon ska jag träna. FRIDAY FUN!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!