Matte b

I går kom jag hem och Kristian ville gå en promenad. De gjorde mig glad att få sällskap. Tråkigt att gå själv.
Sen hjälpte jag Kristian att plugga med sin tenta.

I dag så började jag läsa matte b. Kände ändå att jag skulle klara av detta, men jag fick väldigt dåligt självförtroende när jag gjorde ett test på matte A, men när jag kom hem och Kristian hjälpte mig lite så släppte de mesta. Ska göra några stenciler på matte A. De löser sig. Måste bara studera. De brukar komma tillbaka när man börjar. Jag känner mig ganska bra men jag är så slarvig. Min svaghet...
Jag struntade i min matte A på gymnasiet och nu får jag skylla mig sjäv.
Sen fick jag åka till jobbet. Ska jobba 2 pass till sen är jag ledig. Hela helgen men Kristian. Måste läsa matte.
I morgon ska jag på en 25 år fest, men de blir väldigt lugnt. Vad ska man köpa?
Måste fixa de i morgon.
Usch jag vill åka hem nu till jkpg. Måste få träffa Leja vill se henne.
ha de underbart mina vänner:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!