Leja stavas de:)

syrran ringde precis och hon hade varit ute och gått med sin lilla Leja.
Leja stavas hennes namn. De ville ha de enkelt, för alla ska strula till de så jämt.
De är bara 40 st som heter så i Sverige och de har ingen betydelse. Men jag kan komma på vad de namnet betyder.
Ängel bestämmer jag:)
För hon är nog en ängel.
Ska träffa henne snart hoppas jag.
Gissa om man kommer bli sugen på att skaffa en själv. Först blir de en utbildning för min del.
Kram på er
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

va du är gullig kära moster=)

Leja betyder ängel..gu så mysigt skrivet=)

Henrik hälsar oxå, han tycket oxå om det du skrev=)

Vi saknar er!

2009-01-09 | 11:16:57
http://lilalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!