Kul Kväll

I går var de fullt ös. Jag hamnade på Nivå. Shit vad fattigt med folk de var, alla verkar vara fattiga. Jag betalade inte en spänn ute i går. De är så när man har underbara vänner.
Kom hem vid 3 tiden men jag var precis lagom inte så mycket för min del.
Vaknade vid 12 i dag åt frukost kollade på lets dance. Va grym Bagge är!
Sen gick jag och krille en jätte jätte lång promenad. Tittade på hus runt om här.
Sen hem gick till affären och tillbaka. Lagade panerad kyckling med potatismos. De var så gott.
Propmätta nu:) Jag har gjort chokladpudding till mig som jag längtar att få äta. Har inte ätit nåt sött på hela veckan så nu ska jag få mumsa. Har även inte ätit ute på 2 veckor de är rekord. Jag och Krille har bestämt att de får vara slut på de. i men de har verkligen inte varit några problem. Ska till Krilles kusin  i kväll och bara ta de lungt.
härligt att de är en hel ledig dag i morgon. Då ska vi träna..Längtar!!

PUSS PÅ ER

Ps: åhh jag längtar till att få träffa min syster och sessan. Hon är ju så fin.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!