Bantning NEJ TACK!

Jag förstår inte dem som dricker sån där pulver. Varför går man på detta?
Om detta skulle vara så bra, varför börjar inte alla med detta?
De finns inget genväg det är bara så!
Träning och motion med bra mat så blir du tillslut efter många månaders slit den du är skapt till. Smal som vill gå upp i vikt eller mullig som vill bli hälsosam. Du kommer hålla din vikt mycket mycket längre.
Vissa har gener har stor rumpa, andra har små höfter, Jag mår bra när jag tränar det är det som är de viktigaste.
Alla mår bra av att röra på sig och känna sig levande. Jag smaskar så mycket som jag tycker är värd.
Jag kommer aldrig bli smal, men de är helt okej. Tänker inte lägga energi på de. Jag vill bli så som jag tycker att jag är fin.
Här får ni en bild på mig BIKINI för jag är ganska okej:)

Budapest 2007 augusti

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Karin

söt du e Jessica:))

2009-01-20 | 13:58:47
http://monchi.blogg.se/
Anonym

U GO GIRL!!!!

2009-01-22 | 20:22:41
Anonym

Det sista där var från Syrran, glömde skriva att det var från moi=) pöss

2009-01-22 | 20:23:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!