tisdag

Det har de varit en sån där jätte lycklig dag utan anledning.
Jobbat på som bara den. Vilken toppen dag.
Efter jobbet stack jag och Krille till träningen. MRL pass i dag ( mage rumpa lår). Vad skönt de var efteråt.
Fick min julklapp från jobbet i dag som jag hade beställt. Alovera Juice och en ansiktskräm. Juicen är mot magbesvär så de passar mig perfekt. Ska info er om de funkar. Den ska tydligen ta bort slagg produkter i tarmar och de känns ju fräscht.

jag ska på en arbetsintervju på torsdag. Det är här borta vid macken vid oss. Jobbet är kassa personal på bensinstationen. De är bara extra med de skulle passa mig perfekt att jobba lite mer nu. Vi har fått gå ner i tid på mitt jobb så jag skulle behöva lite extra timmar.

Ja uppföljning sker!

Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!