människor!

vad man blir påverkad av människor runt omkring sig. Mycket mer än vad man tror. Jag blir så less när folk är negativa och inte försöke göra nåt åt det för att göra de posetivt. De är så lätt att klaga på folk ( åh vad dålig hon/han är på de bla bla bla) Jag tycker att, om man känner att de inte är bra GÖR NÅT ÅT DE DÅ SJÄLVA!  Ingen kommer göra det åt dig och jag känner att man får ta bort rätten av klagadet om man inte gör nåt åt de. Borde finnas en lag för de. paragraf 2698; du får icke klaga om du själv inte har försökt att göra någonting åt de.

T.ex Du kommer hem varje dag och du får ingen kram/puss av din partner varför gå och klaga inombords på de? Gå och ge han/hon en kram/puss själv, både två kommer må så mycket bättre av de och bli mycket lyckligare av det och visst är det underbart att göra någon annan glad? Vilket lyckligt liv...

blir galen på allt klagade. Tjejer är värst också! Vi är fan aldrig nöjda. Är de för att vi tror att vi är bättre än alla andra eller att andra inte gör på samma sätt, på de sättet som är rätt ( så som man själv gör. som mamma allid gjort för hon gör ju aldrig fel!)?
Jag tror att alla är vi olika och är de nåt som inte känns bra så kan väl ingen annan lista ut det åt mig/dig? eller om du mår dåligt varför inte dela med dig av det så kanske de känns lättare att släppa på allt lite grann och att andra förstår den som mår dåligt . Man måste verkligen göra något åt sakerna själv för de är ingen annan som kommer att göra någonting för någon annan. Om man vill ha ett bättre liv så får man faktiskt göra de själv. Vi kommer aldrig få nåt av någon annan för att ens egna liv ska bli underbart, de är ju ingen annan som lever ens liv genom dig/mig de är bara du själv som kan göra de fantastiskt genom att ge och att få de du vill ha och det får man ordna själv tyvärr. Annars hade de varit skönt om andra hade fixat mitt liv fantastiskt! Så nu fick jag ut den tanken ur min själ.. Nu gäller de bara att fullfölja det:)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!