Lite nervös!

Nu börjar jag bli lite nervös för intervjun i morgon. Hoppas de går bra.
I morgon är de fullt upp hela tiden.  Först matte lektion sen ska jag på intervjun. Jobbet på kvällen sen. 
Fredag ska jag också jobba dagen så när jag kommer hem sticker vi direkt till trollhättan.
På lördag så ska jag och Krille bara vara ensamma och köpa god mat och mysa. Bada badkar kanske.
Nästa helg måste jag gå ut tror jag nog allt. Jag vill gå ut fredagen i så fall annars känns helgen så seg.
Märker ni vilken planera människa jag är. Ska sluta nu och bestämma så mycket.

ha de bra puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Jag har utmanat dig i min blogg :)

2009-02-13 | 22:33:30
http://miahansback.blogg.se/
Mia

Jag och jenny ska ut nästa helg, vi kan ju styra upp nåt. Kolla med lite folk? Men antar att det blir lördagen men kan ju kolla med henne, fredagen funkar för mig också :) Vad säger du gumman?

2009-02-14 | 11:38:28
http://miahansback.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!