längtar!

Vad jag längtar till våren/sommaren. Jag gillar våren mest för då kan man dölja alla skavanker man har med koftor och leggings.  Sommaren ska man visa upp allt man har utan kläder. HAHA pratatde med  Aida hon berättade de att vinter/vår kan man dölja allt sånt där man inte vill visa upp. Allså framföra de som är vackert, men hur lätt är de på sommaren när man ska springa runt i bikini och strandklänning. Hon är så söt min Aida:)

Snart fyller jag år och kristian också:) Jag vill ha en liten fest..Ska nog bjuda släkten ( blir nog inte så liten då) och Kristians släkt. De har aldrig träffas och vi har varit tillsammans i snart 4 år kanske är dags?. Är inte så enkelt när folk bor på olika ställen. Får ha en för mamma och Kristians mammas släkt och en för pappa och Kristians pappas släkt. Pust vad skönt om man kunde ta allt på en gång, men så är livet. Tiden går så fort känns som jag och Kristian varit tillsammans i 2 år. Får väl se om jag får en ring snart? Jag tänker då inte fria, de får han göra. Undra bara när:)?.(hoppas han läser detta).

Ha en HÄRLIG måndag och tänk denna dagen kommer aldrig mer igen!

ps: filmen i går var så där och den hette revoulutionary road. Var faktiskt ganska deppig och tråkig. Hände typ ingen genom hela filmen. Kristian tyckte den var dålig också!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

Stackare, är det mkt nu på en gång? Jobb, matte, extrajobb, träning och hushållet.. mm, slit inte ut dig. Ett tips vad gäller matten: Räkna mycket! Sorry gumman, finns inga genvägar :(



Ja, det där med släktträff tycker jag låter som en jättekul ide. Det tycker jag absolut att ni ska slå till med.



Poss Beccis

2009-02-27 | 13:35:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!