bortskämd liten prinsessa:)

Efter kalaset i går åkte jag. Kristian.Nathalie  och Fredrik och bowlade jag vann! de var så roligt...

Ja i dag så hade jag jätte svårt att gå upp ur sängen. Ställde klockan på 10 men snoozade till halv 11.
Upp frukost och de efterlängtade bodystep. Asså jag hade inte samma energi som förra veckan, men jag tror nog att de beror på att jag åt frukost så sent och man känner sig lite så där ni vet halvmätt. Ingen bra när man ska träna.
Kom hem och kristian den lilla prinsen lagade mat och jag bara sattemigoch degade. De blev potatisgratäng och snitzel men champinjoner och sallad. så himla gott ska hugga i mig de här strax. Kristians pappa ringde och frågade om vi ville ha köttsoppa som dem hade gjort och de tar  vi som förrätt:)
Sen matte plugg och Bio. Revolution road hoppas den är bra ha de så fint puss!

från kalaset i går


'
Kristians moster

'Kristians Alla mostrar


Kristian lagar mat till mig


Jätte gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!