Onsdag, torsdag!

I dag blev det en liten sovmorgon. Det var behövligt.  I går OnsdagnSen satt jag hela dagen med en bok framför mig. Snart har jag gått igenom allt vi ska ha prov på. Sen är det bara att börja om och lära sig allt utantill. Igentligen så är det inte så svårt om man tänker logiskt. På kvällen gick jag och kristian och körde BP. på re
Jag åker ju på Lördag om ni inte visste det. Jag ska ju till Grand Canaria med mitt jobb. Det ska bli helt underbart.

Jag ska köra en diet med min vän Anna på resan. Hon har övertalat mig att jag förlorar inget på att göra den och är vi två så är det lättare. Jag vet att jag är mycket skeptiskt men får väl testa för att kunna dömma. Så på Lördag morgon börjar jag med Cambrige. Jag kommer ha uppföljning så får ni veta om det fungerar eller inte. Men visst det kommer bli sjukt jobbigt det vet jag, men när första veckan är avklarad så är det bara en vecka kvar. Kuren är allså 2 veckor.

I dag ska jag plugga sen ska jag till jobbet. Sen i morgon ska jag jobba igen och åka till Ullared  med jobbet. Sen på kvällen har jag ingen aning  men jag hör ju av mig här. Ha en bra dag puss på er.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!