Ny hårfärg, nya kläder

I dag stack jag till frissan och fixade håret.  Sen gick jag till matten och fick mitt resultat på matten som var VG
. Shit vad glad jag blev. måste ju säga det med att VG är det högsta man kan få på proven. sen så en belöning på hm för det goda resultatet ( lite kläder) ... Himla fin dag..
Var inne och köpte lite mer cambridge och pratade med min "rådgivare" hon sa det att jag kan lugnt köra på 2 veckor till och så fick det bli. Gick igenom vad som gäller efter kuren så man inte går upp allt igen. Detta måste jag kunna hålla annars är allt detta menigslöst. Men måste säga det att jag mår så mycket bättre nu och man bara blir mindre och mindre. Har en ganska lång väg kvar men NU KÖR JAG! Peppa mig gärna!! Ingen mat på 4 veckor snacka om själv disciplin. PUSS

Min nya hårfärg som jag älskar , min nya tröja också som satt helt klockrent.


Mina härliga vår och sommarkläder. Börjar bli fullt i mina lådor:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Eviss

Hej Jessica:) Du blev verkligen jättefin i håret, passar urbra i det=) Hoppas vi ses ngt i sommar, skulle vara jätteroligt!! Puss och Kram ta hand om dig!

2009-04-27 | 13:48:27
J

sluta larva dig. du va skit fin innan, preecis som du va ;)

2009-04-29 | 21:05:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!