Ny dag nya tag!

I dag blev det min morgon promenad som jag har kört på i ett par veckor.
Ska jag vara ärlig så är jag livrädd för att börja äta normalt!? Men jag måste.
Man blir lite störd i huvudet av dieten. Nu längtar jag inte lika mycket efter mat. Bara smakerna som lockar. Men hunger är verkligen inget problem för mig. Jag är typ aldrig hungrig och jag glömmer bort att ta min shake. Kommer på mig själv att jag har glömt.  Jag kommer vara så hård mot mig själv efter denna kur att jag ska ner minst 10 kg. Sen efter detta ska jag ner 6 vågen ska stanna på 63 kg. Sen är jag nöjd men det kommer ta tid och det krävs mycket av mig. Har inte vägt mig än ska göra detta på söndag..
I dag ska jag plugga matte och sen ska jag bara ta det lungt. I morgon har jag matte prov.
Önska mig lycka till!

PÖSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!