Helgen!

I fredags så jobbade jag hela dagen så det hände inget roligt.
I lördags gick jag och Krille morgonpromemad. Sen bytte vi däck och köpte blommor till balkongen.
Kvällen robinsson och la oss jätte tidigt.

Söndags morgonpromenad och sen jobbet till måndag morgon.

Måndag så blev det plugg hela dagen. Samma sak i dag Tisdag.


Min fina blommor jag köpte:)


Jacka lindex 199kr, byxa filippa K 25kr (REA) skor coop 99kr kofta hm 89kr
Linne hm 149kr.. Värsta budget outfiten ALLT UNDER 150 kr

Vad sägs om Jessicas hemlagade hamburgare. MUMMA satt fint.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


cicci

MM den såg verkligen god ut =)

2009-04-19 | 13:36:30
http://cizziandesson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!