Helg= skönt

I fredags så jobbade jag hela dagen. Kom hem runt 1 på natten.
sängen direkt. Försov mig 30 min på lördag till mitt jobb men jag kom i tid fast jag skulle tanka. Så ni kan ju tänka er hur jag såg ut in springade på jobbet. Kom hem och sen åkt jag och Krille till Natta och fredik på grillning. Där åt jag lite grillad kyckling. Fast föda första gången på 2 veckor. Det var gott. Sen i dag söndag så blev det shopping på göteborgs gator. Hittade inget men var inte på humör, Krille köpte en as grym skjorta. Sen hem och sova lite till 18. Gick upp låg framför Tv och bara degade. Så underbart. Sen en dusch. Laddade ner sportify, TACK LOO...(Funkar nu. Johan hjälpte till lite, fråga inte hur han gjorde). Längtar till Jkpg andra helgen i Maj.. Syrran ska med ut ska bli så roligt det var ju ett tag jag fick gå ut med henne hon är ju MORSA!!. Hoppas på fint väder och en förfest på piren (cola light för min del). Eller vad säger du sis?
Skickar ett jätte puss till er alla mina vänner och familj

 Saknar min familj och mina vänner. Kommer snart!

Kristians nya skjorta

NICE!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!