Cambridge

Så nu har jag kört detta i 9 dagar. Min syster var väldigt skeptiskt till detta som hon har rätt till. Men jag var så sjukt trött på att kämpa och det hände ingeting så detta var verkligen en grej för att peppa min träning och att jag skulle se om det var något fel på mig. Jag är med skeptisk.Jag vet inte än hur detta påverkar men jag kan ju säga det att man måste ha en sjuk discplin för att klara detta. Allt man tänker är mat och man märker verkligen hur mycket skit man stoppar i sig. Man får sig en tanke ställare hur mycket mat kroppen behöver. Jag har snart lyckas men 2 veckor och jag kommer att köra lite längre men ska börja äta lite smått så att det inte blir en chock. Jag kan även säga att jag har inte något sötsug kvar. Har rensat kroppen på slagg produkter och mycket celluiter har försvunnit från min kropp. Kroppen känns fräsch på nåt sätt som är väldigt bra. Jag har inte vägt mig utan jag har bara mättt mig och tagit kort. Vågen säger inte så mycket då man förlorar 3 kg vätska som du kommer gå upp direkt. Ska självklart ställa mig på den men det gör jag i slutet på kuren. PÅ lördags ska jag äta en hamburgare (min egna så klart) utan bröd och massa god sallad. Mina promenader kör jag på med nu men inte hård träning på gymmet. Detta ska jag köra på söndag då är min träning tillbaka som vanligt och jag ska träna 3/4 ggr i veckan som vanligt. Då ska jag ju börja äta också. Hoppas JAg håller min vikt.  Bara att vänta och se hur detta kommer sluta. JAg säger varken bu eller bä. Skriv gärna vad ni tycker. Är skönt att höra kommentarer.
Förstår verkligen folk som är emot detta det var jag med kan jag säga. puss på er
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster yster

Du vet ju vad jag tycker men jag önskar ändå att det här fungerar för dig för det är du värd:) puss

2009-04-19 | 15:51:45
http://linalillalina.blogg.se/
karin

Duktig du e Jessica, vet inte om jag har den själv disiplinen.... ska ge det ett försök, men tänkte inte börja förän nästa vecka. Glöm inte bort att vi ska ta en sushi när du e färdig me kuren:) o innan jag börjar:) Puss

2009-04-20 | 13:56:15
http://monchi.blogg.se/
Aida

Hej Beccis... Jag e för allt som fungerar, startar inte bilen, får man ta bussen! Huvudsaken e att man inte ger upp. Jag vet ju hur viktigt det här är för dig., så kom igen, ta dig i MÅL! PUSSS

2009-04-24 | 16:22:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!