vad fint att minnas tillbaka

Skrev denna när jag träffade Kristian för snart fyra år sen när vi bodde i från varandra.
Kommer aldrig glömma hur han får mig känna detta gör de bara mer underbart att minnas och ta vara på de.

Finns det nåt mer underbarare än dig

Du tog på mig med dina fingertoppar.
Du strödde kärlek med dem över hela mig.

Jag åtrår dig, jag vill andas samma andetag som dig, jag vill vara din.

Alla ord du säger smälter in i mitt hjärta som guld till en ring och de kommer aldrig glömmas bort utan bevaras och smältas om och om igen.

Du fick en känsla att vakna till liv när du kom till mig.
Alltid har jag varit osäker men nu vet jag. Jag vet!!..

Du förstår nog inte hur du gör men du gör det bara. Du finns, du finns överallt runt mig i mig.

I mina tankar stannar du.

Fast att du är långt bort så är du nära och du kommer aldrig försvinna här i från.
Du är min kärlek och min vän och det finns inget större än det för mig.


Kärleken kan vara stor och det inte många som får uppleva den men det har jag med dig.

Min saknad för dig är så stor. Vill bara känna din närhet här jämte mig ditt vackra leende förvandlas till ord och din kropp är så nära mig att jag känner varje andetag du tar och pulsens tickande.

Jag vill ligga här med dig och titta på dig och le med nöjdheten själv.
Jag vill stanna med den känsla ett liten tag och bara vara i den för en kort stund och inse hur rik jag är. Rik på kärlek till dig.
Man kan leva hur länge som helst på den.. för den är så kraftig och stark.

Jag förstår inte hur man kan skapa en människa som inte har något ont i sig, som bara vill väl och ser mig ser mig för den jag är.

Du är så varm lika varm som när solen börja värma upp den kalla morgon dagen och ge näring till allt växtrike.

Du är lika vacker som nakenheten själv och man kan beskåda dig för all tid......

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!