Äntligen!

Sista passet nu efter torsdag ska hem kl 17 och gosa ner mig i  sängen med en film. Börjar vissligen 8:30 i morgon.
Ser verkligen framimot Sthlm på fredag med mamma. Alltid lika roligt att göra nåt med henne.
Anländer till Sthlm 8.30 ska lämna vårat bagage sen ska vi till Aida i Spånga och få advensfika. Gud så längesen jag träffade gumman efter detta så ska vi gå på stan och käka lunch fika och shoppa sedan gå till vårat vandrahem som kostar jätte billigt och ligger jätte centralt. www.cityhostels.se
Sova lite och öppna vinet vid 18 sen lämna och åka till Globen för att se finalen mellan kevin och Alice hmm jätte spännande NOT Kevin vinner de vet vi ju alla.
Efter det ska vi nog in till stan och ta en drink och dansa lite.
Visst låter de som en toppen dag i Sthlm.

Fresten mamma har fått låna en stuga i Tandådalen över jul veckan gissa vem som kommer anlända hoppas verkligen att få med några roliga figurer. Lägga en 500 var eller nåt sånt så tar man med lite käk. Kommer inte kosta så mycket.
Krille ska ta med lite vänner få se om de är någon av mina om vill med också;) sugen?

Hmm ja de var nog allt

Här kommer bilder från förra årets skidsemester
                                                           
                                                                                        lina ramlade :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Jag vill oxå åka ju!!!!!!!!!

istället ska man trycka ut en 4000 kg klump=)

Men jag tror att det kommer att bli mycket bättre än eran skidresa! så det så!

2008-12-10 | 10:45:36
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!