Förlåt

Oj nu hade jag inte skrivit nåt på länge. sist var jag ju på 25 års fest. Veckan som gått har det varit sjukt mycket då jag har haft en jätte grej som jag skulle lämna in i fredags. Jag tänker vänta lite med vad det är..

Därför jag inte skrivit nåt, men jag har tränat på som vanligt.. Känslan kring träningen är positiv..jag har ju ett mål om ni har följt bloggen ska ju försöka komma ner på 60 kg till december.

Jag har även varit i Jkpg i helgen. I fredags var jag med mina bästa finaste vänner på afterwork med gott vin och god mat. Lördag var jag med mamma hos mormor, hade även hand om Leja till sööndag, tröffade Julia när hon pratade om sitt vol'ntär arbete.  farmor och farfar träffade jag med. samt det bästa WILMA som är ny på jorden med familj.




Mormor och jag

Mamma och Leja


Wilma

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!