Snygg ny blogg

Har min personliga designer Viven som fixar min blogg så fin tack tack!! Vad tycker ni roligt med ny design?

Jag har inte rört på fläsket varken fredag eller lördag, men det behövde min kropp tror jag såååå ont i hela min baksida från fot till midja. Fattar inte hur jag kan få sån träningvärk allså efter så många månaders träning, men nåt bra måste det varit. I morgon kör jag ett grymt bodycombat pass på kompassen. det gillar jag grymt mycket. Jag ställde mig på vågen och den visade 65,5 kg sist men det blir alltid så när man kör LCHF 3 kg vätska försvinner från kroppen. När man tittar på sig själv så tycker man att man är slapp men därför jag tycker det är så bra med före och efterbilder. Jag kommer att lägg ut nya bilder i morgon för det är nog dags efter 1 månad tror jag nu. Kolla in i morgon. Jag är vet inte alls om det syns något det märker vi i morgon..

Ha en mysig Lördag kram på er
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!