Ingen träning i dag

Veckan som kommer blir det träning tisdag, onsdag, torsdag, fredag och söndag. Tycker att det är lite tråkigt men min viktnedgång man vill att det ska gå så fort hela tiden. Vill minska i vikt helst 1 kg i veckan, men det går ju inte. Ni ska bara vet hur mycket extra jag rör mig varje vecka förutom träning, Jag går min 3-4 h promenad i veckan, jag äger inte ens ett busskort för jag promenerar, cyklar överallt,

HALLÅ alla ni som läser bloggen ni ökar hela tiden,,vilka är ni? Har ni tillräckligt med peppning?

Om du läser detta nu tycker jag du ska ta en löprunda på 3km i kväll. Vinden är perfekt och du behöver den ,,3 km det tar 20-25 min fölr dig. sitt inte på rumpan GÖR NÅT NU!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!