Hade fått ett Kommentar från Johanna som v...

img_7223 (MMS)

Hade fått ett Kommentar från Johanna som var så värmande:) tyvärr tog jag bort inlägget då jag insåg att hela mitt personnummer låg ute. Inte så smart, men tack Johanna för det du skrev det värmde och även tack för felstavningen. Nu kör vi hårt med träningen resten av året:) you go girl!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Vad kul att du blev glad för min kommentar var inte meningen att såra. Tänkte på felstavningen. Gud vad du tränar! Men är det kul så är det. Inget fel i det. Jag borde med hitta tillbaka till gymmet. Kram

2011-10-04 | 08:35:34
Jessica

Nej Johanna det får du inte tro att det sårade! Jag tackar för att du såg det det var gulligt... Tack för kommentarer...Ja du nu blir det mycket träning,,hoppas du kämpar på

2011-10-04 | 16:28:28
http://jessicabeccis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!