Ännu en update!! Så här kör jag varje veck...

img_6189 (MMS)

Ännu en update!! Så här kör jag varje vecka plus ett pass i dag om jag kan Zumba då så klart. Även lördag är det BP och Shabam. Det är ju 8 pass oj då inte insett själv, kanske ska lugna mig! Neeeee för jag älskar det..ska faktiskt berätta att en äklig celluit jag haft börjar sakta försvinna! hur många pass kör du i veckan? Jag tycker inte att man ska köra så mycket om man inte är van vid att träna. bättre än 1 gång är ingen i veckan! Men jag tycker det är så kul..ni har också mål med er träning, kan ni inte alla som läser skriva en kommentar vad är målet med er träning? Anonym Som att inte vara det. Jag ser inte vem ni är. Mitt är att bli sjukt fit och att bygga snygga muskler:)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!