Träning

skriver och pluggar som en idiot, men tar en paus för att ni ska få läsa något:)
i går var det kök i skolan och vi skulle laga massa mat och efterrätter till sjuka. Ja det var mängder med frestelser, men NEJ TACK. Jag är inte svag av mig när sådan kommer fram. Men sen när jag var på  jobbet bakade jag en kaka för morgondagen, åhh var tvungen att smaka typ världens minsta bit och det var helt fantastisk fick sånt sug ska ni veta, men jag visste att jag kunde ju inte äta mer för den var ju inte till mig utan lät bli. Jag kan få lite ångest över provbiten för att jag har sån diciplin glad är jag för det. I dag gjorde jag en värsting till fettomiddag, korv och ägg mumma:) Nu ska jag i väg på bodycombat förbränner upp mot 600 kcal på ett pass och jag ska köra hårt när jag hade vila i går. Vad tränar ni i dag? för ni sitter väl inte hemma och tror att det funkar? Ätit lite onyttigt, ta en mysig rask promenad med lite löpning som ökar pulsen. Kör på och ta 4 km eller traska till gymmet för du har säkert ett kort som används för sällan?


Jag och K vid ett av dem finaste platserna än så länge i Grekland

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mot formen

Åh tack så mycket! Blev riktigt peppad av din kommentar! Du som nu har lyckats, har du något bra tips? :)

2011-11-01 | 20:01:21
http://motformen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!