Tjoohoo! Körde shape i dag härligt pass! S...

img_2974 (MMS)

Tjoohoo! Körde shape i dag härligt pass! Svinder som attan i min ben redan nu:) härlig känsla. Läste något bra i SATS tidningen i dag som jag tog åt mig. När du är som mest stressad det är då du behöver prioritera träning! tänk på det och det är så sant som det är sagt. Snälla sluta skyll på att du inte har tid för det är du som prioriterar det du tycker är viktigt lika mycket som du prioriterat att umgås med dina barn eller sitta framför dator, eller TV. Jag har kommit över den ursäkten tyvärr! I mitt liv är träningen inbokad och är högt upp på viktig listan. Som sagt ändrade mitt tänk och därför även min vikt. Så om du nu inte hinner träna varför hinner du läsa det här?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!