Jag är sjuk igen! Fattar inte jag som aldr...

Jag är sjuk igen! Fattar inte jag som aldrig blir sjuk? Ingen träning veckan ut och jag blir galen. Har en ganska tuff hosta och känner att det är inget att riskera! Var ni nu glada över att ni är friska och kolla upp något roligt pass i vecka :) jag är avis asså! Ha en Mysig dag puss

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna F

Gaaaah, jag med!! Blir tokig! Normalt set är jag förkyld 2 ggr om året, en gång på våren och en på hösten and thats it men nu har jag haft ont i halsen en vecka och är snuvig och hostig IGEN. Orka med säger jag bara!! Hoppas det går över snart för oss båda!

2011-11-09 | 08:35:54
Sofia

Nä det är ju dumt att träna när man är sjuk så bra att du vilar. Hoppas du blir frisk snart så du kan börja träna igen :)

2011-11-09 | 11:50:37
http://motformen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!