Hej vänner hur har dagen varit? Kom hem pr...

Hej vänner hur har dagen varit? Kom hem precis från sats energy. Jag ska säga att jag var kräkfärdig sista styrka. Tyvärr har LCHF dieten inte varit alls bra för min mage denna gång haft jätte problem. Får kanske strunta i den och helt enkelt köra normal kost och inget fusk:)! Känner mig väldigt konstig och eftersom det är andra gången jag kör den vet jag att det är inte så här jag ska känns mig. Få se hur jag gör pillar i mig lite carbs efter en intensivt pass. Får ha er som stöttepelare till att ingen gott nu på ett par veckor:) sov gott! Och du.. Du är vacker ska du veta och 80% sitter på insidan:).

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!