Min mage är inte i topp form:(! Nu vet jag...

img_4275 (MMS)

Min mage är inte i topp form:(! Nu vet jag verkligen varför och vad den inte tål. Asså jag kan inte leva normalt liv på detta sätt! Jag hade glömt bort hur den var:) men om en vecka får vi tillbaka den som Vi saknar:) i dag sprang jag 14 km och det kändes toppen! Men jag fick kramp i en tå kändes  verkligen konstigt! Sen är mina vader väldigt spända. Ska försöka få dem masserade innan loppet. Så när man springer i uppförs backar så stramar det. Men man får tänka och vara glad att man har känsel i dem korta ben man har. Hur går det för er! Många som sagt att det sporrar att läsa min blogg:) hur härligt är inte det!Men jag behöver ert stöd med så skriv kommentarer så hjälper vi varandra:) en fråga till er Har ni TRÄNAT i dag? Inte.. Gör det då! Och kör skiten ur dig! Det har jag reda. Gjort puss på er kämpa

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise

Hjärtat! Du är fantastiskt inspirerande.. Jag tränar ju en del själv, men när man är lite otaggad kan man gå in på din blogg, läsa något som taggar en till tusen=) Jag ska strax iväg till gymmet. Men jag ska vänta målaren först! Älskar dej vännen min.. Puuuuss!

2011-05-17 | 08:39:02
Anonym

Kommer och hejjar på dig på varvet! ;)

2011-05-17 | 14:49:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!