I dag fick jag jobba extra på jobbet:) här...

img_4258 (MMS)

I dag fick jag jobba extra på jobbet:) härligt för det är det bästa jobb man kan ha:) min mage är kass vill jag meddela! Jag är nog känslig för kolhydrater allså! Känns som man blir tjock igen också men eftersom jag tränar mycket så bör jag inte öka i vikt. I går sprang jag 1 mil nästa på 60 min och det gick bra. Hade mycket energi. Det som är jobbigt är att mina ben är lite övertränade och behöver nog vila men det får bli på lördag då jag jobbar hela helgen. Hur går det för er med sommarkroppen:) det har varit tufft nu för mig dem sista 2 veckorna men hoppas på nyladdning efter varvet. Men i bland har man väl motgångar. Kram på er

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!