Har ni saknat mig


Här är en bild på mig efter 1,2 mil tror jag:)
Loppet gick fantastisk och jag njöt varje sekund. Jag hade inga riktiga jobbiga stunder, men jag ska inte säga att jag flög igenom hela loppet. Det tog emot lite 1-2 km vid Avenyn men efter posiedon flög jag åter igenom. Dem där druvsockertabletten gjorde susen:) Sen ökade jag järnet innan mål och försökte springa så fort jag bara kunde. Åh vad glad jag är för det i dag för klockan slog 1,59.43 tror jag när jag sprang in..UNDER 2 H får man säga då WIEEEEEE.. Ska anmäla mog till nästa år igen.
Vilka fantastiska vänner jag hade också! Ni är ju helt underbara.. Alla hejade fram mig till mål. Dem hade gjort skyltar och så fick jag champange av Andrea som även är fotograf till kortet.

Men nu är loppet över och vi ska köra midnattsloppet 27 agu tror jag det var!

Nu börjar jag med min LCHF kost igen och kör på 7 kg till
Kram på er
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aida

Härlig bild



Grymt bra jobbat Bäckström!

2011-05-24 | 19:23:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!