Asså jag har varit så nere nu i flera daga...

img_4663 (MMS)

Asså jag har varit så nere nu i flera dagar! Träningen har verkligen gått skit! Jag skulle springa i dag.5 km kom jag sen la jag bara av! Det är inte kul allså! Vissligen var det 20 grader inga kolhydrater i mig och därför lite vätska! Så i dag åt jag RIS till lunch 1 dl och det blir kolhydrater fram till lördag för att sedan sluta helt 3 dagar och dem sista dagarna innan loppet trycka i mig:) läste att det är det bästa man ska göra innan man springer långt! I morgon gör jag ett nytt försök med att springa och på kvällen. Jag ska äta pasta i min det blir nog bra. Men jag saknar faktiskt inte det alls. Men nu får jag strunta i vågen och satsa stenhårt på att vara i fysisktopp i 11 dagar till. Kom och heja på mig! Solade på balkongen i dag med en stark faktor det är viktigt! Sov gott

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!